Galleri

Vi elsker dine billeder fra Listed og omegn, og du er derfor velkommen til at uploade dem i vores billedgalleri, blot du respekterer de nederst på siden nævnte betingelser.

Du skal være oprettet som bruger af siden og være logget ind på siden for at kunne uploade dine billeder her.

Ved at uploade fotos på listedborgerforening.dk accepterer du samtidig, at Listed Borgerforening har ret til at offentliggøre eller på anden måde gøre brug af dine fotos både i allerede eksisterende og fremtidige trykte og elektroniske medier med tilknytning til Listed Borgerforening.

Det, du uploader til listedborgerforening.dk, overvåges ikke systematisk, men bestyrelsen følger løbende med i emner og indhold. Derfor er det vigtigt at forummet ikke bliver brugt til spam, hetz, anstødelige udsagn eller andre negative tilkendegivelser. Vi forbeholder os ret til at redigere eller slette indlæg, der ikke anses for passende.

Vi hører gerne fra dig!

Hvis du har  spørgsmål eller forslag til Listed Borgerforening er du altid velkommen til at kontakte os her eller henvende dig direkte til foreningens bestyrelsesmedlemmer.