
Bestyrelsen
Bestyrelsen er foreningens daglige ledelse og ansigt udadtil. Samtidig sidder den med forpligtelsen til at skabe de bedste rammer for sine medlemmer.
Listed Borgerforening ledes af en bestyrelse, der består af en formand, 4 bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter. Medlemmerne deltager i bestyrelsens arbejde som privatpersoner og vælges for en periode på 2 år, suppleanterne for en periode på 1 år. Genvalg kan ifølge vedtægterne finde sted.
Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen via foreningens mail: kontakt@listedborgerforening.dk eller ved at skrive direkte til et af her nævnte medlemmer.

Karen Nørregaard
Formand
Mosedalsvej 9, Listed
Tel.:56496609
Mail:karpet@privat.dk
Bestyrelsesmedlem siden 2002
Formand siden 2005
På valg i 2021

Lars Bloch
Næstformand og Sekretær
Hans Thygesensvej 11, Listed
Tlf.:23963740
Mail:bloch.listed@gmail.com
Bestyrelsesmedlem siden 2013
Sekretær siden 2014
Næstformand siden 2017
På valg i 2022.

Helge Larsen
Bestyrelsesmedlem
Gulehaldstræde 7.st, Listed
Tlf.:56497205
Mail:helgelarsen1940@gmail.com
Bestyrelsesmedlem siden 2001
På valg i 2021

Lene Vedsegaard
Bestyrelsesmedlem
Hans Thygesensvej 24, Listed
Tlf.:24403017
Mail:lenevedsegaard@gmail.com
Bestyrelsesmedlem siden 2017
På valg i 2022

Pia Hvid
Kasserer
Hans Thygesensvej 11, Listed
Tlf.:61652822
Mail:hvid.bloch@gmail.com
Bestyrelsesmedlem siden 2002
Næstformand i perioden 2006-2011
Kasserer siden 2011
På valg i 2021

Marit Starn
Suppleant
Kirkevej 11, Listed
Tel.:40452056
Mail:marit.starn@gmail.com
Suppleant siden 2014
På valg hvert år

Lise Lotte Hansen
Suppleant
Askelundsej 22
Tel.: –
Mail: Liselh62@gmail.com
Suppleant siden 2019
På valg hvert år
Vi hører gerne fra dig!
Hvis du har spørgsmål eller forslag til Listed Borgerforening er du altid velkommen til at kontakte os her eller henvende dig direkte til foreningens bestyrelsesmedlemmer.